Pages

Search for your artist

05 August, 2020

Offenbach (CDN) 1992 1-3-5


Blues-Rock
Free Lossless Audio Codec

Tracklist:


CD1

Je N'aime Que Toi
Commentaire De Johnny (Live)
Le Vagabond
Commentaire De Johnny 2 (Live)
Bulldozer
Caline De Blues
Kadrill
High But... Low
Mourir D'amour
Moody Calvaire Moody
No Money, No Candy
Faut Que J'me Pousse
Ether (Live)
Dimanche Blues (Live)
Granby (Live)
Maryline


CD2


Je L'sais Ben
Deux Autres Bieres
Les Eaux Qui Dorment
Mes Blues Passent Pu Dans Porte
Je Chante Comme Un Coyote
Femme Qui S'en Va
Bye Bye
Quand Les Hommes Vivront D'amour
J'ai L'rock N Roll Pis Toe
Ayoye
Palais Des Glaces
Rock De V'lours
Pourquoi Mourir D'amour
Une Fille Sans Famille
Le Bar Salon Des Deux Toxons
Hit An' Run
Ouv'moe Ta Porte
Poison Rouge


CD3


Strange Time
Ode To The Road
Don't Give It Up
Georgia On My Mind
Ride, Ride, Ride
Rock Bottom
Habitant Chien Blanc
Vagabond
La Voix Que J'ai
I'll Keep Trying
Running Wild In The Streets
Why Do You Hide
La Louve
Seulement Qu'une Aventure
Diable Vert
Coeur En Frimas
Taxi Rock N' Roll
Le Rock N' Roll Veut Ma Peau
Poursuivi
Blues En D'sous D'zero
L'homme En Blanc
Johnny Bizarre


== LOVE MUSIC ==

No comments: